بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون لبنیات پرچرب را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

لبنیات پرچرب


1
2 3
... سوسیس و کالباس، نوشابه های گازدار و لبنیات پرچرب از جمله غذاهای مضر برای پوست شما هستند ... موادی از قبیل نوشیدنی های گازدار، سوسیس و کالباس و لبنیات پرچرب ... لبنیات پرچربنتایج پژوهش های متعدد حاکی از آن است که لبنیات پرچرب، به غیر از داشتن چربی فراوان، می تواند باعث پیدایش آکنه شود ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 27   تیر   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... استفاده از شیر پرچرب فقط به کودکان زیر 2 سال و کم وزن توصیه می شود و مادر می تواند در شرایط خاص و مدت معین شیر کاملا پرچرب به کودک خود بدهد ... وفا بیان می دارد: قطع مصرف لبنیات موجب بروز سوء تغذیه در دانش آموزان می شود و بر اساس نتایج تحقیقات موجود 75 درصد از مردم کمتر از مقدار نیازشان کلسیم دریافت می کنند ... *کلسیم شیر پرچرب جذب نمی شود -------------------------------------------- وی بیان می کند: کلسیم با چربی ترکیبی صابونی تشکیل می دهد که مانع از جذب کلسیم در بدن می شود؛ اگر چربی شیر کمتر باشد به همان نسبت جذب کلسیم بهتر انجام می شود ... این متخصص تغذیه می افزاید: برای کودکان و نوجوانان مصرف شیر پرچرب ضرورت بیشتری دارد، پس بهتر است که شیر این گروه سنی که حتی می تواند دوره جوانی را هم شامل شود، شیر پرچرب باشد ... کودکان حدود 25 درصد از انرژی مورد نیاز خود را می توانند از چربی شیر دریافت کنند که شیر پرچرب برای آنها ضروری است ... مظهری با بیان اینکه یک لیوان شیر کم چرب 90 کیلوکالری، یک لیوان شیر با چربی معمولی 150 کیلوکالری و یک لیوان شیر پرچرب دارای 170 کیلوکالری است ... مصرف شیر پرچرب موجب افزایش وزن افراد می شود البته ذائقه ایرانیان شیر پرچرب را بیشتر می پسندد اما مصرف این نوع شیر برای افراد چاق و بیماران توصیه نمی شود ... احمد رضا درستی مطلق، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص تغذیه و رژیم درمانی می گوید: مصرف شیر و لبنیات پرچرب برای کودکان زیر 5 سال مفید است، بدن کودکان به کربوهیدرات ها، لاکتوز، پروتئین و چربی شیر نیاز دارد و توصیه می شود این گروه سنی شیر و ماست را به صورت پر چرب دریافت کنند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 15   خرداد   1390    شاخه : فراورده های لبنی
... فراورده های لبنی پرچرب،به علت افزایش خطرات ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی به میزان چشمگیر،به هیچ عنوان به افراد توصیه نمی شود ... احمد ساعدی،متخصص تغذیه درگفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:فرآورده های لبنی و لبنیات پرچرب در عموم افراد موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و بویژه انواع سرطان ها می شود ... وی تأکید کرد:چربی موجود در فرآورده های پروتئینی لبنی و یا لبنیات همگی از نوع چربی های حیوانی هستند که برای بدن مضر هستند؛زیرا بدن خود دارای چربی است و این درحالی است که با مصرف منابع لبنی و پروتئینی پرچرب،چربی مضر دیگری نیز بر این چربی ها اضافه می شود ... این متخصص تغذیه درخصوص تأثیر مصرف محصولات لبنی و پروتئینی پرچرب تصریح کرد:مصرف این محصولات منجر به تغییر ذائقه غذایی در کودکان بویژه در سال های اولیه زندگی می شود ... ساعدی،اظهار داشت:بسیاری از افراد بر این باورند که مصرف لبنیات و محصولات لبنی پرچرب در افراد مسن موجب افزایش قوای بدنی می شود،درحالی که چربی موجود در آن در کنار خواص مفید،موجب تجمع چربی های مضر در بدن این دسته از افراد می شود ... ساعدی،با اشاره به میزان مصرف محصولات لبنی پرچرب گفت:فقط افرادی که دچار لاغری مفرط هستند؛می توانند از این نوع محصولات آنهم به مقادیر خیلی کم استفاده کنند و در صورتی که تغییری در وزنشان ایجاد نشود؛باید مصرف آن را بلافاصله قطع کنند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 28   اردیبهشت   1390    شاخه : فراورده های لبنی
... وی با بیان این که تمامی بافت های عصبی، سلول های مغزی و غشای سلول های بدن از چربی است، افزود: مصرف زیاد چربی ها، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، افزایش فشار خون و بیماری دیابت (مرض قند) را افزایش می دهند همچنین در کشورهایی که دریافت روغن های جامد، لبنیات پرچرب، کره، مارگارین و چربی های موجود در گوشت قرمز و فرآورده های گوشتی بالاست، مرگ و میر ناشی از بیماری های قلب و عروق نیز بالا است ادامه ...
   منبع : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     تاریخ : 3   اردیبهشت   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... وی با بیان این که تمام بافت های عصبی، سلول های مغزی و غشای سلول های بدن از چربی است، افزود: مصرف زیاد چربی ها، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، افزایش فشار خون و بیماری دیابت (مرض قند) را افزایش می دهند همچنین در کشورهایی که دریافت روغن های جامد، لبنیات پرچرب، کره، مارگارین و چربی های موجود در گوشت قرمز و فرآورده های گوشتی بالاست، مرگ و میر ناشی از بیماری های قلب و عروق نیز بالا است ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 3   اردیبهشت   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... وی با بیان اینکه با مصرف شیرهای طعم دار، کودکان کمتر به خوردن شیرینی های قندی و تنقلات مضر روی می آورند، اظهار داشت: استفاده از نوع شیرها نیز باعث تحریک کودکان به مصرف لبنیات می شود ... این متخصص تغذیه گفت: همچنین مصرف روزانه یک تا سه واحد لبنیات (هر واحد معادل یک لیوان ) از جمله شیر، ماست و دوغ برای کودکان ضروری است ... صفوی، مصرف مداوم لبنیات پرچرب را برای کودکان زیان آور دانست و گفت: مصرف این نوع لبنیات علاوه بر افزایش کلسترول خون، موجب کاهش حالت ارتجاعی رگ ها می شود و در برخی مواقع، افزایش فشار خون را نیز در پی دارد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 22   فروردین   1390    شاخه : فراورده های لبنی
... رژیم غذایی نامناسب و پرچرب با افزایش تری گلیسیرید و کلسترول خون موجب افزایش خطر بروز بیماری های قلبی و عروقی می شود ... مصرف لبنیات پرچرب که حاوی چربی اشباع شده است نیز در بروز سرطان پروستات در مردان و سرطان رحم در زنان ارتباط دارد ... وفا اظهارداشت: مهم ترین منابع غذایی اسیدهای چرب اشباع و ترانس در غذاهای مصرفی شامل چربی های گوشت قرمز و دل و جگر و قلوه و روغن های هیدروژنه شده نباتی، کره ، خامه و چربی لبنیات و کره های موسوم به گیاهی و یا فرآورده های غذایی است که در آن ها مواد یاد شده وجود دارد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 7   اسفند   1389    شاخه : غذا و سلامتی
... چربی های اشباع نیز عمدتا در منابع حیوانی مانند گوشت گاو و گوسفند پرچربی و لبنیات پرچرب یافت می شوند؛ اگرچه برخی از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل، کره و ... غذاهای حیوانی به ویژه گوشت، لبنیات و زرده تخم مرغ منابع غنی کلسترول هستند اما غذاهای گیاهی کلسترول ندارند ... مصرف غذاهای پرچرب صنعتی مانند سوسیس، کالباس، پیتزا، چیپس، سیب زمینی و ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 7   اسفند   1389    شاخه : غذا و سلامتی
... پزشکان می گویند یک مطالعه جدید نشان داده است که چربی موجود در لبنیات برای کاهش خطر ابتلا به دیابت مفید است اما البته این یافته بدان معنی نیست که از اسید ترانس - پالمی تولئیک نوعی اسید چرب است که در شیر، پنیر و ماست و کره یافت می شود اما بدن قادر به ساختن آن نیست ... به گزارش پایگاه اینترنتی یانز، متخصصان طب داخلی می گویند این یافته به معنی خوردن لبنیات پرچرب و پرکالری مثل بستنی نیست اما مصرف مقادیر مناسبی از ماست و شیر با میزان چربی سالم برای سلامتی مفید است ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 13   دی   1389    شاخه : فراورده های لبنی
... چربی های اشباع نیز عمدتا در منابع حیوانی مانند گوشت گاو و گوسفند پرچربی و لبنیات پرچرب یافت می شوند؛ اگرچه برخی از روغن های گیاهی مانندروغن نارگیل، کره کاکائو و ... غذاهای حیوانی بویژه گوشت، لبنیات و زرده تخم مرغ منابع غنی کلسترول هستند اما غذاهای گیاهی کلسترول ندارند ... - مصرف غذاهای پرچرب صنعتی مانند سوسیس، کالباس، پیتزا، چیپس، سیب زمینی و ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 5   دی   1389    شاخه : غذا و سلامتی

لبنیات پرچرب


1
2 3

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.